درباره ما:
تجاری سازی فناوری، خلق محصول، خدمت یا فرآیند جدیدی مبتنی بر رفع تقاضای جدید است و رفع آن مستلزم تلاش مستمر در راه تبدیل نتایج به محصولات و خدمات جدید و بازاریابی موفق آنهاست. راهکار ورود به دنیای کسب وکار امروزی فن آوری است و کلید فن آوری، تجاری سازی و ارزش افزوده ناشی از آن است. تجاری سازی، فرآیند تبدیل فن آوریهای جدید به محصولات موفق تجاری است و دربرگیرنده آرایه های مختلفی از فرآیندهای مهم فنی، تجاری و مالی است که باعث تبدیل فن آوری جدید به محصولات یا خدمات مفید می شود. این فرآیند شامل فعالیتهایی از قبیل ارزیابی بازار، طراحی محصول، مهندسی تولید، مدیریت حقوق مالکیت معنوی، توسعه راهبرد بازاریابی، افزایش سرمایه و آموزش افراد می شود. به عبارتی تجاری سازی یافته های پژوهشی، حلقه گمشده اتصال فن آوری و بازار است و تمرکز آن بر حلقه های انتهایی زنجیره ارزش است. از آنجا که به بازار رسانیدن یک محصول میتواند تضمین کننده موفقیت و بقای یک سازمان باشد، تجاری سازی دانش فنی به عنوان یک عامل حیاتی مطرح شده است.
معرفی کارشناسان:
- جناب آقای دکتر سجاد تقوایی ( عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک)
- جناب آقای دکتر محسن بینازاده ( عضو هیات علمی دانشکده شیمی، نفت و گاز)
ارتباط با بخش نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز:
ساعات تماس: ……………………………..به استثنای روزهای پنج شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۴
تلفن مرکز نوآوری و کارآفرینی: ۶۲۷۴۲۹۰ ,۳۶۱۳۴۱۱۴ ،۰۷۱
پست الکترونیک: